13/06/2025 Serveis - Jordi Rodríguez
El creuer The World farà diumenge la seva primera escala al port de Palamós. (Foto; Vessel Finder).
Aquest diumenge, el port de Palamós rebrà la cinquena de les 7 escales de creuer programades per a aquest mes de juny. El protagonista serà el creuer 'The World', que fa la seva escala inaugural al nostre municipi. És un vaixell de 196 metres d'eslora, que arribarà a Palamós amb 209 passatgers a bord. Majoritàriament nord-americans, però també n'hi ha d'australians, canadencs i britànics.
Farà una escala llarga, des de les 8 del matí i fins a les 11 de la nit. The World ve de Penyíscola, a Castelló, i després de fer estada a Palamós continuarà ruta cap a Cotlliure, a França. Després d'aquesta, les escales del mes es completaran els dies 20 i 23 de juny amb els creuers Marella Voyager i Marella Discovery, tots dos de la naviliera britànica Marella Cruises.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
30/04/2026 - Cultura La comèdia 'Mi amiga Eva', avui al Cicle Gaudí de cinema català
Últim dijous de mes i sessió de cinema a La Gorga aquest vespre, de la mà de l'Àrea municipal...