El Festival de Guitarra Girona-Costa Brava programa dos concerts a l'estiu a Palamós

11/06/2025 Cultura - Carlos Ribas


El guitarrista Lautaro Tissera Favaloro acturà a Palamós el 3 d'agost, dins del Festival de Guitarra Girona-Costa Brava.

El guitarrista Lautaro Tissera Favaloro acturà a Palamós el 3 d'agost, dins del Festival de Guitarra Girona-Costa Brava.

El Festival de Guitarra Girona-Costa Brava ha programat dos dels seus concerts al municipi de Palamós. El primer serà el 26 de juliol a dos quarts de nou del vespre i anirà a càrrec de Goat Milk Shots, amb un repertori de blues rural, gòspel i ragtime. El segon serà el dia 3 d'agost amb el duet argentí-francès format per Lautaro Tissera Favaloro i Dyuri Gubitsch i l'actuació 'Una guitarra a la nit de Buenos Aires'. Els dos concerts es faran al Teatre La Gorga. Aquest festival va néixer l'any 2004 i és el festival de guitarra en actiu més antic de Catalunya.

El festival tindrà lloc del 27 de juny al 19 de setembre i programa 29 concerts. La major part es fan a la ciutat de Girona però també se'n programen a localitats de la Costa Brava com Palamós, Platja d'Aro, l'Escala, Llançà i Santa Cristina d'Aro.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...