30/05/2025 Cultura - Jordi Rodríguez
Embarcacions de vela llatina a Calella de Palafrugell fotografiades per Lluís Maimí. (Foto: Lluís Maimí).
L'Associació Germandat Arturo Mundet inaugura aquesta tarda, a les 7, una exposició de fotografia de Lluís Maimí. Porta per títol 'La bellesa de la vela llatina' i es podrà veure al local de la Germandat, a Sant Antoni de Calonge, concretament al carrer de Sant Antoni, 165. La inauguració inclourà una visita a la mostra, comentada per representants del Museu de la Pesca de Palamós.
Glòria Prim, membre de la junta de la Germandat Arturo Mundet, parla de l'autor de l'exposició, el palafrugellenc Lluís Maimí.
L'exposició fotogràfica 'La bellesa de la vela llatina' estarà oberta al local de la Germandat Arturo Mundet tots els caps de setmana del mes de juny.
Notícies relacionades: