30/05/2025 Esports - Jordi Rodríguez
Les patinadores del Patinatge Club Palamós, en una competició disputada aquesta temporada. (Foto: Patinatge Club Palamós).
Una trentena de patinadors i patinadores del Patinatge Club Palamós participaran aquest diumenge que ve a Cassà de la Selva, en una nova sessió de la fase prèvia del 5è Trofeu Catalunya. En aquesta ocasió seran esportistes de promoció, dels nivells 1, 2, 3 i 4. El dia 18 de maig ja ho van fer les patinadores de nivell 5 del club, en aquell cas Daniela Franco i Irina Causto.
Els i les classificades de cada nivell participaran a la final del torneig que es farà a Calafell, el cap de setmana del 14 i el 15 de juny.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...