28/05/2025 Cultura - Carlos Ribas
A la 'Musicletada' hi actuaran Ölivias, Socunbohemio i la banda balcànica Bratia. (Foto: Festivals de Música de Calonge).
Els Festivals de Música de Calonge organitzen aquest diumenge 1 de juny una nova edició de la Musicletada. Una ruta en bicicleta guiada, amb sortida des del castell de Calonge, per gaudir de 3 concerts en espais naturals del municipi, acompanyats de tastos especials de vi, cervesa artesana i sidra. Les actuacions van a càrrec d’Ölivias, Socunbohemio i la banda balcànica Bratia. El preu de les entrades anticipades pels no socis és de 22 euros. Els socis de Festivals en paguen 10.
La Musicletada és una combinació de música, ruta en bicicleta, paisatge i enologia. Una experiència única que uneix cultura, exercici físic i la promoció dels espais naturals. Mireia Gràcia és la presidenta dels Festivals de Música de Calonge.
La ruta sortirà del castell de Calonge. La primera parada, el celler Clos d'Agon on els participants podran gaudir del concert d’Ölivias mentre fan un tast de vi. Després, la comitiva continuarà fins a l’espigó del Mig, a Sant Antoni, amb l'actuació de Socunbohemio i la degustació d'una refrescant cervesa artesana. Finalment, s'arribarà al Pati d’Armes del Castell per gaudir del darrer concert de la sortida, amb la banda balcànica Bratia, i del tastet una deliciosa sidra cortesia de Mooma. Mireia Gràcia detalla els artistes que participen en aquesta Musicletada.
L'organització de la Musicletada facilita el lloguer de bicicletes i casc per a qui no en tingui, a un preu de 14 euros. La recollida serà a les 9 del matí al castell de Calonge. El preu de les entrades és de 10 euros pels socis de Festivals de Música de Calonge. L'anticipada pels no socis és de 22 euros i de 25 el mateix dia. L'anticipada pels menors, de 10 a 17 anys, és de 10 euros. Les criatures que van en cadireta no paguen. Les podeu comprar a festivalsdecalonge.cat.
Entrevista a Mireia Gràcia, presidenta dels Festivals de Música de Calonge.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...
Notícies relacionades: