27/05/2025 Política - Jordi Rodríguez
L'accés a la vivenda també és un problema per a la gent gran. (Foto: Generada amb IA - Recraft).
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà organitzarà aquest dijous una xerrada-debat sobre polítiques públiques i recursos existents per a la gent gran. L'acte es farà al Local Municipal de la Gent Gran, a partir de dos quarts de 8 del vespre, i hi parlaran Josep Maria Ricart, fundador i expresident del consell rector del projecte de cohabitatge Walden XXI, i Àngel Guevara i Miquel Miras, sanitaris jubilats i membres de la marea pensionista de les comarques gironines. L'acte estarà moderat per Roser Huete, jubilada del sector sociosanitari, membre de l'assemblea local de la CUP i exregidora de la formació. L'activitat és gratuïta i oberta a tothom.
La CUP considera que la gent gran és un sector de la societat que encara una sèrie de reptes vitals que no estan resolts. Afirma que qüestions com les pensions, l'accés a l'habitatge, la soledat no desitjada, la salut o una bona qualitat de vida, no estan ben resoltes i això fa que aquestes necessitats quedin invisibilitzades. Davant el repte d'una societat cada cop més envellida, la CUP considera necessari i urgent debatre aquestes qüestions. I així ho farà aquest dijous, a partir de dos quarts de 8 del vespre, al Local de la Gent Gran. Alexan Weltz és el regidor de la CUP a l'Ajuntament de Palamós.
D'altra banda, el diputat de la CUP al Parlament, Dani Cornellà, va visitar Palamós aquest divendres passat. Acompanyat del regidor Alexan Weltz va anar a veure la zona de la Pietat, on l'Ajuntament de Palamós, vol reactivar el projecte de sòl industrial nou. Un projecte al qual el grup municipal de la CUP s'hi oposa. L'argument de la formació en aquest tema és el d'una visió supramunicipal per aprofitar polígons ja construïts però poc desenvolupats.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...