23/05/2025 Serveis - Jordi Rodríguez
El Marella Voyager en una anterior escala al port de Palamós. (Foto: Ports de la Generalitat).
El port de Palamós rep avui la penúltima de les 9 escales de creuer programades per a aquest mes de maig. La protagonitza el vaixell Marella Voyager, de la naviliera Marella Cruises, una de les més fidelitzades des de fa anys al port palamosí. En aquest viatge porta a bord 1.846 passatgers, la majoria britànics. El Voyager s'està a Palamós durant unes 8 hores, fins a les 5 de la tarda.
Ha arribat procedent de la capital corsa Ajaccio, i el seu destí següent serà Palma de Mallorca. Les escales de creuer del mes de maig a Palamós es tancaran el dia 29 amb la inaugural del vaixell Crystal Simphony.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...