16/05/2025 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'una de les sessions de la Mostra de Teatre Infantil de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Aquesta tarda es farà a La Gorga la cloenda de la Mostra Infantil de Teatre de Palamós. El lliurament dels diplomes als participants anirà seguit, a dos quarts de 8, de l'espectacle 'Armstrong, un musical molt espacial', a càrrec de La Roda Produccions. Està escrit i dirigit per Dani Cherta, amb música de Keco Pujol, i interpretada per Carla Miralda, Ferran Rull, Sergi Espina, Ariadna Suñé i Joan Sàez.
La protagonista és la Piper, que sempre havia escoltat moltes històries del seu avi, Neil Armstrong, la primera persona que va trepitjar la Lluna. Potser per això, sempre ha somiat a volar i estudia de valent per convertir-se en astronauta. El preu de l'entrada és de 8 euros, 7 pels menors de 14 anys, i gratuït pels participants a la Mostra de Teatre Infantil. Localitats al web lagorga.cat. Aquest any ha estat la 23a edició i hi han pres part alumnes d'entre 7 i 12 anys de les escoles del municipi. Uns 400 nens i nenes han passat per l'escenari de La Gorga, dins aquesta experiència que promouen l'Àrea municipal de Cultura i Gespa Teatre.
D'altra banda, demà dissabte hi ha una nova funció de la 33a Mostra de Teatre Juvenil, també a La Gorga. A dos quarts de 8 sortirà a l'escenari la gent de L'Assaig by Elisabet Fernández.