'Escola italiana', de Josep Pedrals, avui al Club de Poesia de la Biblioteca

12/05/2025 Cultura - Jordi Rodríguez


Imatge d'arxiu del Club de Poesia de la Biblioteca de Palamós. (Foto: Biblioteca Lluís Barceló i Bou).

Imatge d'arxiu del Club de Poesia de la Biblioteca de Palamós. (Foto: Biblioteca Lluís Barceló i Bou).

A les 7 d'aquesta tarda es reuneix el Club de Poesia, un dels clubs de lectura de la Biblioteca Municipal de Palamós, en una activitat d'accés gratuït. Amb la dinamització del grup Bautista's Poesía, els participants comentaran el volum 'Escola italiana', de Josep Pedrals. Una antologia fictícia de textos presumptament italians, dividida en 3 parts i amb un estudi introductori de Luca M. Rota.

Una paròdia de les edicions crítiques, en què Josep Pedrals posa les bases de la seva poesia irònica i captivadora, que enganxa els lectors amb la seva manera desmenjada de revelar veritats fondes. 'Escola italiana' és una publicació de l'any 2003. El seu autor conrea la poesia des de diversos fronts. L'escriu, la recita, l'explica, la investiga, la divulga i la difon des d'escenaris molt diversos. El seu punt de vista arriba avui a la Biblioteca Municipal Lluís Barceló i Bou, a les 7 de la tarda i a través del Club de Poesia.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...