29/04/2025 Successos - Jordi Rodríguez
L'Audiència Provincial de Girona. (Foto: Google Maps).
L'Audiència de Girona ha condemnat a 9 anys de presó un jove que va ferir-ne un altre amb una pistola d'aire comprimit. Els fets van passar fa 3 anys en un càmping abandonat de Palamós i el ferit va perdre un ull. La sentència diu que l'acusat va disparar la víctima a traïció, perquè sabia que l'arma estava carregada, i perquè el noi estava d'esquena i li va disparar just en girar-se.
El tribunal, segons publica avui Diari de Girona, tampoc estima cap dels atenuants d'alteració psíquica i drogoaddicció que va demanar la defensa. A més de la pena de presó per lesions amb l'agreujant de traïdoria, l'Audiència prohibeix a l'acusat apropar-se a menys de 400 metres de l'altre jove durant 14 anys i li imposa una indemnització de més de 109.000 euros.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...