24/04/2025 Política - Jordi Rodríguez
L'alcalde de Palamós, Lluís Puig (ERC).
L'equip de govern municipal de Palamós li posa un notable a la gestió de l'aparcament públic d'aquesta Setmana Santa. L'alcalde Lluís Puig i el regidor de Mobilitat, Antoni Bachiller, tots dos del grup d'ERC, s'han trobat per parlar-ne i asseguren que el balanç és molt satisfactori, que les previsions que deien que la gent hauria de marxar sense poder aparcar no s'han complert, i que la situació encara pot millorar de cara a l'estiu.
L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, valora especialment el servei que han fet l'aparcament del carrer de Santiago Bañeras, i la rotació de places d'estacionament a les zones tarifades de l'Eixample. Puig creu, a més, que de cara a l'estiu encara hi ha marge de millora. Per una banda perquè ja es disposarà de places d'aparcament en trams del passeig que ara estan en obres. De l'altra, perquè es negocia amb Ports de la Generalitat disposar de més espais d'estacionament públic. Sigui com sigui, l'alcalde creu que els mals auguris que alguns feien per a la Setmana Santa no s'han complert.
Un panorama que des de l'oposició municipal no veuen tan optimista. Teresa Ferrés, portaveu de Som-hi per Palamós i Sant Joan, continua posant l'accent en la necessitat d'un gran aparcament central.
Precisament, i com ja explicàvem ahir, Som-hi ha liderat la petició d'un Ple extraordinari per discutir la situació de la mobilitat i l'aparcament a Palamós. L'alcalde Lluís Puig deia ahir que el Ple es farà, però dubta de la seva utilitat més enllà de l'intent de lluïment polític de l'oposició.
El Ple, en que l'oposició també vol que es parli de seguretat ciutadana, encara no té data però es convocarà abans de l'ordinari del dia 20 de maig.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...