22/04/2025 Serveis - Carlos Ribas
El Seabourn Venture fa escala avui al port de Palamós.
El port de Palamós rep avui la novena escala de creuer d'aquest mes d'abril, i de la temporada. Va a càrrec del Seabourn Venture, que ha arribat a les vuit del matí del port francès de Sète, i té previst salpar a les sis de la tarda en direcció a Maó. El creuer, que visita Palamós per segona vegada aquesta temporada, porta 250 passatgers a bord, majoritàriament nord-americans.
Amb la d'avui s'acaben les escales del mes d'abril al port de Palamós. Ahir va rebre la vuitena de la temporada amb el Marella Explorer 2. El port palamosí programa aquest 2025, 67 escales de creuer fins al mes de desembre, amb un potencial de 65.000 passatgers.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
Notícies relacionades: