03/04/2025 Societat - Jordi Rodríguez
'Cuines (s)àvies' es fa avui a l'Espai del Peix a partir de les 6 de la tarda. (Foto: SSIBE).
La tercera edició dels tallers de cuina adreçats a gent jove 'Cuines (s)àvies' arrenca aquesta tarda a l'Espai del Peix. És una iniciativa del grup de salut comunitària de l'ABS Palamós que fomenta la relació intergeneracional entre joves i grans, ajudant així al seu empoderament i benestar emocional. Com en les edicions anteriors, 3 cuineres experimentades ensenyaran receptes de cuina fàcils, saludables, de temporada i tradicionals.
Una ajuda inestimable per a joves entre 16 i 30 anys que no han cuinat mai i que necessiten aprendre per guanyar autonomia. Com ja us va avançar Ràdio Palamós fa uns dies, 'Cuines (s)àvies' els posa en les mans experimentades de 3 cuineres que els ensenyaran com és la cuina de tota la vida. Amb productes de proximitat, amb pautes d'aprofitament, i amb un resultat econòmic i saludable. Jesús Vieytes, psicòleg d'atenció primària i referent de benestar emocional de l'Àrea Bàsica de Salut de Palamós, explica què han de fer els joves que vulguin participar en aquesta iniciativa.
'Cuines (s)àvies' arrenca a les 6 d'aquesta tarda a l'Espai del Peix amb una sessió dedicada a la cuina de primavera amb peix blau, i en què cuinaran un arròs de sardines. Cada sessió dura unes 2 hores, i SSIBE ja en té programades 3 més. L'11 de juny estarà centrada en la cuina d'estiu amb amanides i fruits del mar. Passat l'estiu, el 16 d'octubre, reprendrà amb la cuina de tardor i de suquets, i el 4 de desembre tancarà el cicle amb la cuina d'hivern i festes de Nadal. L'assistència al 'Cuines (s)àvies' és gratuïta, però amb aforament limitat. L'activitat està adreçada a joves d'entre 16 i 30 anys.
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...
Notícies relacionades: