29/03/2025 Esports - Abel Espinosa
L'onze inicial del Palamós en el partit jugat avui davant la Rapitenca. (Foto: Palamós CF - Laura Heras).
Pas enrere del Palamós en la seva lluita per la permanència després d'haver perdut en el partit disputat avui a l'Estadi Palamós Costa Brava davant la Rapitenca per 0 gols a 5. L'encontre ha estat condicionat per la forta tramuntana que ha bufat durant tot el dia a la Costa Brava. El Degà, inoperant en atac, ha vist com els de La Ràpita s'han emportat els ttres punts gràcies als gols d'Oriol, Favio per partida doble, Carlos i Adam.
Palamós i Rapitenca arribaven al partit d'avui amb la necessitat de sumar els tres punts. El Degà, per sortir de la cua de la taula i mantenir opcions de salvar la categoria, i en el cas dels de les Terres de l'Ebre, per fer un salt endavant i allunyar-se de la zona perillosa de la taula.
El partit, marcat per un fort vent de tramuntana, ha estat de clar domini visitant. El Palamós, ha estat incapaç de generar perill a la porteria contrària durant tot l'encontre. A la mitja hora de joc, els dos equips s'han quedat amb 10 jugadors, després de les expulsions de Roger March pel Palamós i de Gerard per la Rapitenca. Oriol amb un potent xut de falta des de fora de l'àrea, ha fet el primer gol del partit en el minut 39. A la represa, Favio en els minuts 52 i 60, ha aconseguit batre al porter Marwane amb dues rematades des de dins de l'àrea petita. Carlos, en el 67, ha fet un autèntic golàs amb un xut des de fora de l'àrea que ha entrat per tot l'escaire. Adam ha fet el definitiu 0 a 5 en el minut 84 després d'un cúmul d'errades en defensa del Palamós.
La dura derrota d'avui deixa al Palamós en una situació molt complicada, doncs l'equip de Joan Mármol continua una setmana més com a penúltim classificat, i veu com les opcions de mantenir la categoria, cada cop són més escasses. El proper partit del Palamós es jugarà el proper diumenge 6 d'abril a les 5 de la tarda davant el Manlleu.
FITXA TÈCNICA
Palamós CF: Marwane. Raül Gómez, Faja (Leo), Gerard Mercader, Antequera (Hugo Campi), Marc Marí (Íker Vázquez), Roger March, Roger Fortuny, Ortega (Izan Grande), Jan Font i Víctor Garrido (Sergio García).
UE Rapitenca: Dan, Carlos (Yannick), Pachu, Oriol (Adam), Samper, Gerard, Palacios, Genís, Àlex (Lluís), Daniel (Arnau) i Favio (Marc).
Targetes grogues: Faja, Sergio García i Gerard Mercader del Palamós / Gerard (2) de la Rapitenca.
Targetes vermelles: Roger March del Palamós/ Roger de la Rapitenca
Gols: 0-1 (min. 39 Oriol) - 0-2 (min. 52 Favio) - 0-3 (min. 60 Favio) - 0-4 (min. 67 Carlos) - 0-5 (min. 84 Adam)
Totes les notícies:
04/05/2026 - Societat Ensenyament orienta els alumnes que fan canvi de cicle educatiu
En el context dels períodes de preinscripció escolar pel curs que ve, l'Ajuntament de Palamós...
04/05/2026 - Societat Avui comencen les preinscripcions del Casal d'Estiu
L'Ajuntament de Palamós obre aquest dilluns, i fins al dia 10 de maig, el període de...
04/05/2026 - Societat La Síndica de Greuges reivindica la rehabilitació de l'antiga Unión Palamosense
La seu de la Sindicatura de Greuges de Palamós està pendent d'un projecte d'obres per fer-la més...
04/05/2026 - Societat L'hospital de Palamós vol millorar la comunicació entre professionals i usuaris
L'hospital de Palamós ha iniciat una campanya per millorar la relació entre pacients i...
04/05/2026 - Cultura 'Tertúlia literària' a la Biblioteca amb la novel·la 'Me'n vaig', de Jean Echenoz
Avui és primer dilluns de mes i la Biblioteca Municipal de Palamós programa, com és habitual, la...