10/03/2025 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu del Club de Poesia de la Biblioteca de Palamós. (Foto: Biblioteca Lluís Barceló i Bou).
El Club de poesia de la Biblioteca Municipal de Palamós es reuneix a les 7 d'aquesta tarda. Els assistents comentaran l'obra 'Putes i consentits: antologia poètica', de la mallorquina Antonina Canyelles. L'activitat anirà a càrrec del grup Bautista's Poesia. Canyelles està considerada una de les millors poetes vives en llengua catalana. L'antologia 'Putes i consentits' inclou la majoria dels poemes dels llibres 'Quadern de conseqüències', 'Patchwork', 'Piercing' i 'D'estructura circular'.
La seva poesia no deixa indiferent ningú. La crítica la defineix com la visió d'una estrella fugaç, com un tret, o com una guillotina. Llegir els seus versos fa que alguna cosa canviï i es remogui dins dels engranatges del lector. 'Putes i consentits: antologia poètica', d'Antonina Canyelles, a les 7 d'aquesta tarda al Club de poesia de la Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós, amb l'entrada lliure.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...