21/02/2025 Cultura - Jordi Rodríguez
Sandra Matavera i Adrià Quintanilla, la Reina i el Carnestoltes del Carnaval de Palamós 2025.
La Nau dels 50 metres de Palamós acollirà demà dissabte un dels actes més celebrats del Carnaval de Palamós. Es tracta de l'espectacle de la presentació del Rei i la Reina de l'edició d'aquest 2025. Un Carnestoltes de la colla G-80, que demà a la nit, tindrà el repte de superar el llistó d'un acte que aquests últims anys cada vegada s'ha posat més alt.
L'acte començarà a les 9 de la nit amb el sopar tradicional de les colles del Carnaval palamosí, ja amb les entrades exhaurides des de fa dies. La presidenta de l'Associació Carnaval de Palamós, Dolors Ors, parla de la qualitat de l'espectacle i del repte que assumeix la colla G-80.
Adrià Quintanilla és el Carnestoltes de Palamós 2025, a proposta dels G-80. En declaracions al programa d'aquesta emissora 'Fila zero', el futur Rei dels Pocasoltes ha donat algunes pistes del què han preparat.
La Reina del Carnaval de Palamós d'aquest any arriba des de la colla Les Braves i es diu Sandra Matavera. Ella diu que l'acte de demà a la nit a la Nau és el que li fa més il·lusió de tot el seu regnat.
La vetllada d'aquest dissabte a la Nau dels 50 metres també comptarà amb el pregó de la colla Nap-Buf, l’actuació de colles locals, i es tancarà amb la participació del DJ Xavi FDZ. Aquest acte d’inici, com dèiem, ha exhaurit totes les entrades previstes amb un total de 1.500 assistents. Prèviament a això, aquest mateix vespre a partir de les 8 arrencarà la revetlla precarnaval a l'Arbreda. L’acte és a càrrec de la Colla Kins 20, i oferirà actuacions musicals de grups joves i DJ’s, fins a la mitjanit. Per completar aquest primer cap de setmana de Carnaval, el diumenge hi haurà un altre clàssic com és el Vermut dels Pirats, a partir de les 12 del migdia i a l'Estenedor de Xarxes del moll. A la tarda, a les 5, es farà la presentació de la Reina i el Carnestoltes infantils 2025, a la Nau dels 50 metres, que comptarà amb berenar per a tots els participants.
Totes les notícies:
08/05/2025 - Maria Puig (ERC) demana a l'oposició més propostes i menys peticions de dimissió
La regidora de Medi Ambient i Gestió de Residus de l'Ajuntament de Palamós, Maria Puig, del grup...
08/05/2025 - A punt per a l'adjudicació del nou contracte de socorrisme a les platges
Un total de 3 empreses s'han presentat a la licitació pública pel contracte del servei de...
08/05/2025 - La platja de la Fosca i el port Marina Palamós reediten la Bandera Blava
La platja de la Fosca i el port Marina Palamós han revalidat el guardó Bandera Blava, aquest...
08/05/2025 - La territorial de l'ANC integra Calonge i Sant Antoni i es converteix en 'Badia de Palamós'
Com ja s'havia anunciat, l'Assemblea Nacional Catalana ha incorporat Calonge i Sant Antoni al que...
08/05/2025 - 'L'hora del conte' farà avui la volta al món amb Jules Verne
Com tots els dijous, avui hi ha club de lectura infantil a la Biblioteca Municipal de Palamós. És...