05/02/2025 Esports - Jordi Rodríguez
Nou abonament a preu reduït per veure la segona volta del Palamós. (Foto: Palamós CF - Laura Heras).
El Palamós Club de Futbol ofereix un abonament de soci per a la segona volta de la Lliga Elit, al preu de 40 euros. L'objectiu és impulsar l'opció de veure futbol a un preu assequible, i donar una empenta a l'equip en aquest segon tram de la competició, que acaba de començar. L'abonament inclou un total de 8 partits, el primer dels quals ja es va jugar aquest dissabte passat contra la Unió Esportiva Figueres.
Els preus dels abonaments per a tota la temporada s'havien fixat en 80 euros pel carnet bàsic, i 120 pel carnet VIP, que dona dret d'accés al bar de la llotja, En aquesta segona temporada a la Lliga Elit hi ha un abonament de 10 euros pels menors de 0 a 13 anys, i un de 25 euros pels socis joves, de 14 a 21. Els que tenen entre 22 i 30 anys paguen 50 euros pel curs complet. Els nous abonaments de mitja temporada, amb una rebaixa del 50 per cent, ja estan disponibles a les oficines del club, a l'Estadi Municipal.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a noies menors en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a dues adolescents que passaven...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...