29/01/2025 Esports - Jordi Rodríguez
Presentació del Correpoble, aquest passat dilluns a La Bisbal. (Foto: Correpoble).
El Consell Esportiu del Baix Empordà impulsa la tercera edició del Correpoble, la cursa popular on els participants s'inscriuen en representació del seu municipi, i que en aquesta ocasió es farà a La Bisbal d'Empordà. Les dues primeres edicions, que van tenir com a escenari, respectivament, Palamós i Calonge i Sant Antoni, van ser un èxit i en la d'aquest any ja hi ha més de 800 inscrits.
Això quan encara resten més de dos mesos per a la cursa, que es farà el dia 12 d'abril amb sortida i arribada a La Bisbal. El recorregut serà de 10 quilòmetres amb 72 metres de desnivell positiu, que es poden fer caminant o corrent. La voluntat és que el recorregut sigui inclusiu i que hi pugui participar tothom. Una proposta que té valors afegits als d'una cursa popular tradicional, explica la regidora de l'Ajuntament de Palamós i vicepresidenta de la Diputació de Girona, Maria Puig.
Les inscripcions per a aquesta tercera edició del Correpoble estaran obertes fins al 30 de març, o fins que s'esgotin els 1.500 dorsals de la prova. 2 euros de cada inscripció aniran destinats al projecte 'Gent molt gran!', una iniciativa impulsada des de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà per crear un nou espai per als serveis diürns del centre Palamós Gent Gran. Per apuntar-vos al tercer Correpoble ho podeu fer a l'enllaç correpoble.cat/inscripcio/.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...