27/01/2025 Societat - Jordi Rodríguez
En marxa el curs sobre noves tecnologies adreçat a la gent gran de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Un total de 30 persones s'han inscrit al curs de noves tecnologies per a la gent gran, que s'acaba de posar en marxa i que s'allargarà fins al dia 7 de maig. Aquesta iniciativa de l'Ajuntament de Palamós pretén fomentar la formació en l'ús de mòbils i tauletes, per tal de reduir la bretxa digital entre les persones d'aquest col·lectiu.
Els participants són assessorats per 14 alumnes de quart d’ESO, 9 de l’escola Vedruna i 5 de l’Institut de Palamós. Aquests joves fan una activitat de voluntariat durant el curs escolar, participant així d'un contacte intergeneracional. Durant les classes que s’han programat s’impartiran coneixements en aplicacions com WhatsApp o en la creació d’un perfil a les xarxes socials, amb els quals s'ajuda els participants a estar connectats amb familiars i amics. També a facilitar-los el contacte virtual amb la sanitat pública, així com per a la realització de tràmits bancaris. Els 30 inscrits ocupen totes les places disponibles del curs, que es fa cada dimecres al Casal Municipal de la Gent Gran. Les sessions es programen en dos grups diferenciats, explica la regidora responsable del Servei de Gent Gran de l'Ajuntament de Palamós, la socialista Yolanda Aguilar.
El curs de noves tecnologies per a la gent gran és una formació gratuïta i oberta a totes les persones més grans de 60 anys, de Palamós.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...