16/01/2025 Serveis - Jordi Rodríguez
Antoni Bachiller, regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós (ERC).
El regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, reconeix que el mercat de Nadal que s'estrenava aquestes darreres festes no ha respost a les expectatives que hi havia. Bachiller diu que tindrà continuïtat però que, lògicament, l'hauran de repensar i plantejar-lo en uns altres termes.
La intenció inicial era fer un mercat repartit en diferents espais del barri Vell de Palamós. Amb parades d'objectes nadalencs a la plaça dels Arbres, d'artesania a la plaça del Forn, de dolços i altres menges a la plaça de l'Església, i finalment amb 'food-trucks' a l'espai que hi ha davant el Teatre La Gorga. El mercat obriria en 5 períodes diferents, entre el pont de la Puríssima i Reis. La intenció era convertir Palamós en un pol d'atracció durant les festes nadalenques, però aquesta expectativa ha quedat molt lluny de la realitat. El mercat de Nadal només ha estat capaç de convocar unes poques parades que, per no dispersar-se, s'han acabat concentrant només a la plaça dels Arbres. El regidor de Promoció Econòmica, Antoni Bachiller, del grup d'ERC, respon a la pregunta de si la fórmula l'ha satisfet.
El resultat d'aquest primer mercat de Nadal de Palamós ha provocat també les crítiques de l'oposició municipal. Escoltem el regidor de Som-hi per Palamós i Sant Joan, Miquel Casagran.
La iniciativa de l'Ajuntament de Palamós per dinamitzar les festes nadalenques s'ha titulat 'Market & Llums i Comerç'. Incloïa el mercat, però també activitats tradicionals, projeccions de llum i una fira d'entitats. Les propostes estaven complementades amb el Parc Infantil de Nadal a la Nau dels 50 metres,o el carrilet i la campanya comercial 'Comprar a Palamós té premi', que organitza l'entitat de comerciants FECOTUR.
Totes les notícies:
03/03/2026 - Palamós inicia el procés administratiu per canviar el topònim
L'alcaldessa de Palamós, la republicana Maria Puig, ha firmat el decret que inicia el procediment...
03/03/2026 - Progat atén més de 400 gats de carrer, amb un infrafinançament que li genera més de 20.000 euros de dèficit
L'associació Progat va tancar l'any 2025 amb la satisfacció d'haver donat atenció a una...
03/03/2026 - Les bateries del puig del Molí de Vent seran un referent de memòria històrica
L'Ajuntament de Palamós encara no posa data a les visites públiques als túnels i galeries de...
03/03/2026 - 3 setmanes per presentar sol·licituds a la fira de Sant Jordi
L'Ajuntament de Palamós ja ha obert el termini per sol•licitar un lloc a la fira de Sant Jordi....
03/03/2026 - Calonge i Sant Antoni reforça el seu sistema de clavegueram
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha començat aquesta setmana un paquet d'obres de millora de...
Notícies relacionades:
04/12/2024 - Serveis Palamós presenta la campanya de Nadal amb un 'Market' i la Fira d'Entitats com a novetats
...
25/09/2024 - Serveis El Mercat de Nadal es farà en 4 espais del barri Vell, i en 5 períodes diferents
...
20/12/2024 - Serveis A Junts i Som-hi no els acaba d'agradar el mercat nadalenc de Palamós
...