El cadet del CFS Palamós, a la semifinal de la Copa Girona

15/01/2025 Esports - Jordi Rodríguez


L'equip cadet del Club Futbol Sala Palamós. (Foto: Club Futbol Sala Palamós).

L'equip cadet del Club Futbol Sala Palamós. (Foto: Club Futbol Sala Palamós).

L'equip cadet del Club Futbol Sala Palamós està a només un pas de jugar la final de la Copa Girona. El penúltim obstacle pel títol és la semifinal que jugarà aquest dissabte que ve al Pavelló Municipal, davant el Sant Julià de Ramis. En els quarts de final, els palamosins es van imposar a domicili a l'Athletic Tordera per un contundent 1 a 5. El cadet, d'altra banda, continua avançant rondes a la Copa Catalunya, després d'eliminar el Pineda per 0 a 2, i ja s'ha plantat a la quarta.

Ara, però, l'objectiu més immediat és aquesta semifinal de la Copa Gijrona, que es jugarà aquest dissabte a partir de les 6 de la tarda. Esteban Soto, coordinador del Club Futbol Sala Palamós, espera que els vagi a veure molta gent.



El cadet no és l'únic equip que està donant alegries al Club Futbol Sala Palamós. El benjamí s'ha classificat per a la tercera ronda de la Copa Catalunya.



Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...