13/01/2025 Societat - Jordi Rodríguez
Els participants del 'Correpoble' abans de la sortida de la prova, ara fa dos anys. (Foto: Departament d'Esports de l'Ajuntament de Palamós).
Amb l'inici de l'any nou s'han obert les inscripcions per a la tercera edició del Correpoble, la cursa popular que organitza el Consell Esportiu del Baix Empordà, i en què cada participant representa el seu propi municipi. Aquest 2025 tindrà com a seu La Bisbal d'Empordà, després que les dues primeres es van fer a Palamós i a Calonge i Sant Antoni, respectivament.
Una de les novetats d'aquesta tercera edició és que l'activitat encetarà una part solidària. Per cada inscripció, 2 euros aniran destinats al projecte 'Gent molt gran', impulsat per Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà i que preveu la millora del servei de centre de dia del sociosanitari Palamós Gent Gran. Si us voleu apuntar ho podeu fer a l'enllaç correpoble.cat/inscripcio/.
El Correpoble és una iniciativa del Consell Esportiu del Baix Empordà que vol fomentar el moviment esportiu municipal a través d'un format de cursa popular. En l'edició de l'any passat hi van participar 1.500 persones, cadascuna d'elles enquadrada en l'equip del seu municipi. Els participants van fer un itinerari de 10 quilòmetres que va recórrer els principals cellers i vinyes de Calonge. La xifra va superar els 1.311 inscrits que hi va haver l'any anterior en la primera edició del Correpoble, que es va fer a Palamós.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...