10/01/2025 Esports - Jordi Rodríguez
L'equip de Primera Territorial Femení del Club Esportiu Palamós. (Foto: CE Palamós).
El Club Esportiu Palamós demana a l'Ajuntament polítiques esportives justes i equitatives, que responguin a les necessitats reals del teixit esportiu del municipi. En una nota informativa, aquest club de bàsquet local respon així a l'increment de 9.000 euros del paquet anual de subvenció a les entitats esportives, anunciat per l'Ajuntament de Palamós i contemplat en el pressupost municipal del 2025. El Club Esportiu el veu insuficient i ho considera un greuge en comparació amb la subvenció que s'ha donat a la regata Palamós Christmas Race.
Aquesta prova internacional de vela ha rebut de l'Ajuntament un suport de 55.000 euros, 40.000 més que en l'edició anterior. Malgrat és una ajuda que s'ha vinculat a l'Àrea de Promoció Econòmica i no a la d'Esports, el Club Esportiu Palamós considera que és desproporcionada amb l'increment de 9.000 euros pel conjunt de la resta d'entitats esportives del municipi. Joan Antoni López és el president del Club Esportiu.
El Club Esportiu Palamós ha criticat la regidora d'Esports, la socialista Yolanda Aguilar, per demanar a les entitats que valorin el suport que també els dona l'Ajuntament a través de l'ús de les instal·lacions esportives municipals. Uns equipaments que el club de bàsquet considera obsolets i amb mancances múltiples, diu en la nota que ha fet pública. El Club Esportiu tanca el comunicat reclamant a l'Ajuntament de Palamós que reconsideri les seves prioritats en matèria esportiva i que tingui en compte la veu de les entitats locals per aconseguir un esport més inclusiu, divers i de qualitat.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...