Es constitueix el Consell d'Infants de Calonge i Sant Antoni 2024-2025

18/12/2024 Societat - Carlos Ribas


El Consell d'Infants de Calonge i Sant Antoni va quedar constituït després de la sessió inaugural celebrada al Teatre Mundet.

El Consell d'Infants de Calonge i Sant Antoni va quedar constituït després de la sessió inaugural celebrada al Teatre Mundet.

El Consell d'Infants de Calonge i Sant Antoni 2024-2025 és un òrgan de participació ciutadana que treballa amb la fórmula de la participació directa i activa de tots els seus integrants. Permet que els nens i nenes que en formen part puguin viure en primera persona què és la participació ciutadana i se sentin partícips dels debats que es generin i de les propostes que sorgeixin. La sessió de constitució del consell va comptar amb la participació d'un total de 64 alumnes de 5è de primària de les tres escoles del municipi -Pere Rosselló, La Sínia i Llevantí de Mar.

Van ser els encarregats de votar el tema que centrarà les sessions participatives mensuals: “Les festes del nostre municipi”. A final de curs, el Consell d’Infants, en la sessió de cloenda, presentarà a l’alcalde i a l’equip de govern els resultats i les propostes que en aquesta matèria hagin sorgit a partir de la feina feta durant tot l’any.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...