02/12/2024 Esports - Jordi Rodríguez
El Palamós va tornar amb les mans buides del camp del Vilanova. (Foto: Palamós CF - Laura Heras).
Diuen que quan un equip de futbol té un mal resultat, el millor és que el partit següent arribi el més aviat possible. Doncs això és el que li passarà al Palamós Club de Futbol. El Degà va tornar amb les mans buides de Vilanova, on aquest dissabte va perdre per 2 a 0, però ja està enfocat al partit contra el Valls, aquest dimecres a l'Estadi Municipal.
A Vilanova, el Palamós va anar de més a menys. Després d'un primer temps força equilibrat, els locals van acabar decidint amb dos gols a la represa. Amós Gasca, entrenador del Palamós, ho va veure així.
En les últimes 4 jornades, el Palamós ha anat alternant victòria i derrota. Un fidel reflex de la irregularitat de resultats que l'està acompanyant en aquest segon curs a la Lliga Elit. L'equip ja pensa en el Valls. El partit que es va ajornar el dia 2 de novembre pel temporal de pluja a la demarcació de Tarragona, es jugarà aquest dimecres a l'Estadi Municipal, a un quart de 10 de la nit.
A la Segona Catalana, la Unió Esportiva Calonge s'ha retrobat amb la victòria, aquesta jornada. Els jugadors que entrena Alfons Garcia s'han imposat per 4 a 0 al Begur, amb doblet de Víctor Pajares. L'equip, malgrat tot, continua tercer per la cua. A la Quarta Catalana, victòria del Global Palamós amb un contundent 4-0 a la Penya Bons Aires B. D'altra banda, tercera derrota consecutiva pel Palamós B, 2 a 5 amb el Medes Estartit, i empat a 1 gol entre l'Aro i el Sant Antoni.
Anem al bàsquet. Bona victòria del sènior masculí de Primera Catalana del Club Esportiu Palamós. Els jugadors que entrena Joan Carles Mora van guanyar a domicili el Mollet B per 70 a 84. Un partit que estava ja molt encarrilat a la mitja part, amb un parcial de 33-45, que després els palamosins es van limitar a mantenir. Ara arriben a l'aturada d'aquest cap de setmana sumant 6 partits guanyats i 4 de perduts. A Mollet, Bernat Bao va ser el millor anotador amb 24 punts. També li van bé les coses al sènior femení. Aquesta jornada victòria a Salt per 43-56, amb 13 punts d'Aida Grau.
Més resultats del Club Esportiu Palamós. Els nois del sènior B no van tenir opcions a la Vall d'en Bas, 89-56. El júnior masculí tampoc a Sant Cugat, on va caure per un contundent 78 a 31. En el duel palamosí dels júniors femenins, el Club Esportiu va superar el Vedruna per 57 a 46. Precisament parlant del Bàsquet Vedruna Palamós, destaquem les victòries del sènior i del Sub25 masculins. 41-49 a Blanes, i 56-60 a Lloret, respectivament.
Passem ara als resultats del Club Futbol Sala Palamós. A la Copa Girona, el cadet es va acarnissar amb el Santa Susanna amb un aclaparador 21 a 0. A la lliga, empat a 4 del prebenjamí a Vilafant. Demà dimarts, a dos quarts de 7, l'infantil rebrà l'Athletic Tordera. I dir també que l'infantil de l'Star Futsal Palamós es va imposar per 4 a 3 a l'Interesportiu Malgrat. L'Star-Girona de Divisió d'Honor d'alevins va perdre amb l'Eixample Barcelona per 9 a 2.
Totes les notícies:
08/05/2026 - Serveis El Marella Explorer desembarca turisme britànic al port
Avui tenim escala de creuer al port de Palamós, la segona d'aquest mes de maig. Va a càrrec del...
08/05/2026 - Societat Jornada doble de donació de sang i plasma, la setmana que ve a Palamós
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants programaran aquesta setmana que...
08/05/2026 - Societat Preinscripcions obertes pels programes formatius del Pla de Transició al Treball
Des d'aquesta setmana està oberta la preinscripció als programes de formació i inserció del Pla...
08/05/2026 - Política L'ANC porta a Palamós la presentació del llibre d'Aleix Sarri 'Ànima de República'
Demà dissabte, l'Assemblea Nacional Catalana porta a la Biblioteca de Palamós un altre acte del...
08/05/2026 - Societat Més de 300 persones participaran aquest diumenge a la Festa de la Gent Gran
Palamós celebrarà aquest diumenge 10 de maig la seva Festa de la Gent Gran. L'activitat es durà...