21/11/2024 Serveis - Abel Espinosa
L'equip del Restaurant Can Quel de Palamós, amb el reconeixement "Solete" de la Guia Repsol.
El restaurant Can Quel de Palamós ha estat reconegut per la Guia Repsol amb un dels premis "Solete con solera". Aquest distintiu premia els establiments que reivindiquen els sabors de tota la vida, i els negocis que han passat de generació en generació. La prestigiosa Guia Repsol ha reconegut en la seva edició d'aquest any 35 establiments catalans, 5 d'ells a la província de Girona.
El restaurant Can Quel, situat al passeig del Mar de Palamós, va obrir les seves portes ara fa 8 anys, capitanejat pel matrimoni format per Jaume Codolar i Carla Rebull. Durant tot aquest temps han apostat de manera ferma per recuperar les receptes i els sabors de la cuina de les àvies. El mateix Jaume Codolar reconeix que aquest ha estat el secret per ser reconeguts per la Guia Repsol. L'amor per la cuina tradicional.
Jaume Codolar regenta el Restaurant Can Quel des de fa 8 anys, i també porta el restaurant El Nàutic des de fa un parell de temporades. Es mostra satisfet per aquest premi que ha rebut, alhora que destaca l'oferta gastronòmica d'altíssima qualitat que tenim a Palamós.
Codolar fa una petició per tal que les administracions comptin amb els professionals locals per tal de difondre les activitats i productes que tenim a casa nostra.
En aquesta edició del 2024 dels premis "Solete con solera" de la Guia Repsol, s'han reconegut 35 establiments a Catalunya. A la província de Girona han estat el Bar Ros, la Font Moixina, l'Hostal dels Ossos, el Vii, i el Restaurant Can Quel de Palamós.
Entrevista a Jaume Codolar, propietari del Restaurant Can Quel de Palamós.
Totes les notícies:
08/05/2026 - Serveis El Marella Explorer desembarca turisme britànic al port
Avui tenim escala de creuer al port de Palamós, la segona d'aquest mes de maig. Va a càrrec del...
08/05/2026 - Societat Jornada doble de donació de sang i plasma, la setmana que ve a Palamós
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants programaran aquesta setmana que...
08/05/2026 - Societat Preinscripcions obertes pels programes formatius del Pla de Transició al Treball
Des d'aquesta setmana està oberta la preinscripció als programes de formació i inserció del Pla...
08/05/2026 - Política L'ANC porta a Palamós la presentació del llibre d'Aleix Sarri 'Ànima de República'
Demà dissabte, l'Assemblea Nacional Catalana porta a la Biblioteca de Palamós un altre acte del...
08/05/2026 - Societat Més de 300 persones participaran aquest diumenge a la Festa de la Gent Gran
Palamós celebrarà aquest diumenge 10 de maig la seva Festa de la Gent Gran. L'activitat es durà...