15/11/2024 Política - Jordi Rodríguez
La parada informativa de Som-hi per Palamós i Sant Joan, aquest passat dimarts a l'Avinguda de Catalunya.
Com ja va fer el dimarts passat, Som-hi per Palamós i Sant Joan tornarà a instal·lar demà dissabte una parada informativa a la zona del Mercat Municipal. L'acció es farà de 9 a 1, i l'objectiu és explicar el seu posicionament en contra de les puges dels tributs i del rebut de l'aigua, i recollir firmes per donar suport a les al·legacions que presentarà contra l'aprovació de les ordenances corresponents.
Segons la portaveu del principal grup de l'oposició, Teresa Ferrés, els increments de l'IBI, un 11 per cent, o la taxa d'escombraries, un 47, tenen un impacte molt directe en la ciutadania.
Som-hi per Palamós i Sant Joan encara muntarà una tercera taula informativa al carrer, el dissabte 23 de novembre.
Totes les notícies:
17/09/2026 - Política L'Ajuntament subvenciona amb 40.000 euros la 50a Christmas Race, malgrat dubtar del futur de la regata
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va donar aquest dimarts passat el vistiplau a la subvenció al...
17/09/2026 - Política El govern posposa la votació al Ple del Compte General del 2025
L'equip de govern de l'Ajuntament de Palamós, que formen els grups d'ERC i el PSC, va decidir...
17/09/2026 - Serveis El port de Palamós i la seva destinació es promocionen a la fira Seatrade Cruise Med, a Las Palmas
Las Palmas de Gran Canaria és la seu, des d'ahir i fins avui dijous, de la fira biennal dels...
17/09/2026 - Societat 12 persones han mort ofegades aquest estiu a les platges de la Costa Brava
La campanya de bany a les platges de la Costa Brava, entre el 15 de juny i el 15 de setembre, s'ha...
17/09/2026 - Cultura SSIBE i els museus del Baix Empordà presenten 6 audioguies sensorials pel benestar emocional a través de la cultura
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, l'Institut Català de la Salut, i els museus del Baix...