14/11/2024 Política - Jordi Rodríguez
Maria Puig i Raquel Gallego, portaveus d'ERC i PSC, respectivament, i l'alcalde de Palamós, Lluís Puig.
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, no descarta ningú en les negociacions per pactar el pressupost municipal del 2025. Republicans i socialistes han tramès la documentació a la resta de grups polítics i mantenen contactes amb tots ells per intentar arribar a un acord que permeti l'aprovació dels comptes per a l'any que ve. L'equip de govern està en minoria de 8 regidors i necessita, com a mínim, l'abstenció d'algun grup més per aconseguir el seu objectiu.
Línia oberta amb tothom. Aquesta és la consigna del govern municipal de Palamós en la negociació del pressupost 2025. Un plantejament que dona resposta també al grup majoritari de l'oposició, Som-hi per Palamós i Sant Joan. La seva portaveu, Teresa Ferrés, havia dit aquest dimarts a Ràdio Palamós, que l'equip de govern els veta a l'hora de negociar acords. La portaveu d'ERC, Maria Puig, la va replicar ahir a través del programa 'Preguntes'.
El 4 de novembre passat, la CUP va ser la clau que va permetre aprovar les Ordenances fiscals per a l'any entrant. La republicana Maria Puig explica que es pot explorar aquest mateix camí, però també d'altres.
L'equip de govern d'ERC i el PSC volia posar a votació la proposta de pressupost en el Ple ordinari d'aquest mes de novembre, que es farà el dimarts que ve. Això, però, no serà possible perquè, de moment, no s'ha pogut tancar cap acord que impliqui alguna força política més.
Totes les notícies:
19/02/2026 - El comiat al Carnestoltes King Perill i la lectura del seu testament abaixen el teló del Carnaval 2026
El comiat al Carnestoltes King Perill i la lectura del seu testament van abaixar ahir el teló del...
19/02/2026 - Tancats al trànsit rodat els laterals de la plaça de Catalunya
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar aquest dimarts per unanimitat el tancament temporal...
19/02/2026 - Les pluges darreres retarden l'entrada en servei de l'aparcament nou del carrer Riera
L'Ajuntament de Palamós preveu que l'aparcament nou del carrer Riera, al nucli de Sant Joan,...
19/02/2026 - Cristina Ruz vol repetir com a candidata de Vox a l'alcaldia de Palamós
La regidora de Vox a l'Ajuntament de Palamós, Cristina Ruz, està disposada a liderar de nou la...
19/02/2026 - Costes de l'Estat ajorna les obres per estabilitzar les platges de Sant Antoni i Es Monestrí
L'administració de Costes de l'Estat ha decidit ajornar l'execució de les obres d'estabilització...