12/11/2024 Política - Jordi Rodríguez
La regidora de Som-hi per Palamós i Sant Joan, Teresa Ferrés.
La portaveu de Som-hi per Palamós i Sant Joan, Teresa Ferrés, diu que el govern municipal en minoria que formen ERC i el PSC no els té en compte a l'hora de buscar suports per tirar endavant la gestió de l'ajuntament. El principal grup de l'oposició assegura que està disposat a parlar, a escoltar què li proposa el govern, i que aleshores posarà condicions, a partir del seu propi programa electoral.
Però aquesta és una situació que no s'està produint, a dia d'avui, explica Teresa Ferrés. En declaracions al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes', aquest migdia ha dit que el govern no vol que Som-hi tingui cap protagonisme.
Teresa Ferrés ha explicat també que esperava la maniobra de convocar un Ple urgent per aprovar les ordenances fiscals. No s'explica, en qualsevol cas, que la CUP s'hagi avingut a donar suport a republicans i socialistes en aquest tema.
La portaveu de Som-hi per Palamós i Sant Joan ha estès també les seves crítiques al PSC, en el govern, per la crida que va fer a tots els grups a tenir responsabilitat i no bloquejar la gestió de l'Ajuntament. Escoltem Teresa Ferrés, al 'Preguntes' d'aquest dimarts.
Ferrés ha confirmat, d'altra banda, que el govern els ha fet arribar una part de la documentació del pressupost municipal del 2025, que ara estan valorant.
Totes les notícies:
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...
28/09/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni cedeix 2 solars per a habitatge protegit
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha conveniat amb l'Agència de l'Habitatge de Catalunya la...