30/10/2024 Política - Jordi Rodríguez
Vehicles estacionats a l'aparcament de l'Arbreda.
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha fet bandera del projecte d'un aparcament en alçada a l'Arbreda. La formació liderada per Teresa Ferrés, però, assegura que acceptaria que aquest estacionament fos soterrat, si es demostra la viabilitat del projecte. L'opció subterrània és la que ha defensat sempre Junts per Catalunya, en el govern municipal, i actualment està pendent del resultat d'un estudi.
Teresa Ferrés considera que l'opció millor continua sent una estructura alçada de planta i pis. No descartaria la infraestructura soterrada, però, si es demostra viable i, en definitiva, si contribueix a resoldre la manca d'aparcament al centre. Així ho explicava la portaveu de Som-hi per Palamós i Sant Joan, ahir al programa d'aquesta emissora 'Preguntes'.
Fa uns dies, el portaveu de Junts per Catalunya, Raimon Trujillo, es va mostrar convençut que l'estudi de mobilitat demostrarà la viabilitat tècnica i econòmica de l'aparcament soterrat a l'Arbreda.
Totes les notícies:
25/08/2026 - Serveis La Cambra de Comerç programa 27 activitats per a la recta final del 2026
La Cambra de Comerç de Palamós organitzarà un total de 27 activitats durant l'últim...
25/08/2026 - Societat SSIBE va fer l'any passat més de 1.500 activitats formatives
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha publicat la memòria de formació de l'any 2025,...
25/08/2026 - Successos Una escombradora s'avaria i rega d'oli diferents carrers del barri Vell
L'Ajuntament de Palamós preveu continuar des d'avui la neteja de diversos carrers del barri Vell...
25/08/2026 - Cultura Última setmana de l'exposició temporal 'PELL', de Rosa Aguiló, al Museu de la Pesca
El Museu de la Pesca de Palamós tancarà el dilluns que ve l'exposició temporal titulada 'PELL',...
25/08/2026 - Cultura El F'Estiu de Calonge i Sant Antoni tanca la sisena edició amb 4.500 espectadors
L'actuació de la Sant Andreu Jazz Band, aquest dissabte passat, va abaixar el teló de la sisena...
Notícies relacionades:
28/10/2024 - Obres i Urbanisme A JuntsxCat estan segurs que l'aparcament soterrat de l'Arbreda serà viable
...
03/04/2024 - Societat ERC veu inviable un aparcament central a l'Arbreda
...
04/12/2023 - Política Som-hi acceptaria l'aparcament de l'Arbreda si és viable, però demana altres alternatives
...