23/10/2024 Cultura - Jordi Rodríguez
La presentació del llibre de Jaume Josa Ponsa, "Fòssil? No, gràcies", es presenta avui a les 18:30 a la Biblioteca. (Foto: Jaume Josa Pons).
La Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós acollirà aquesta tarda l'acte de presentació del llibre 'Fòssil? No, gràcies', de Jaume Josa Pons. El llibre té com a subtítol 'Els estratagemes de la indústria dels combustibles fòssils', i pretén explicar de quina manera actua aquesta indústria per mantenir, i fins i tot incrementar, un negoci que, segons l'autor, hauria d'estar prohibit.
Jaume Josa explica que la crema de carbó, gas i petroli, i els seus derivats, és la causa principal de l’emergència climàtica. En el llibre posa de relleu la necessitat de reduir de forma urgent les emissions de CO2, responsables principals de l’efecte hivernacle que escalfa el planeta. La presentació de 'Fòssil? No, gràcies' es farà a la Biblioteca Municipal a dos quarts de 7 d'aquesta tarda. Es tracta d'una activitat del programa Biblioteca Sostenible i té la col·laboració de l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós. L'entrada és gratuïta.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena imatge gràfica
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...