Monalisi inaugura les exposicions de les pintores palamosines Mònica Planas i Carme Payet

17/10/2024 Cultura - Abel Espinosa


Les pintores Mònica Planas i Carme Payet, davant de les seves obres, avui a la Galeria Monalisi.

Les pintores Mònica Planas i Carme Payet, davant de les seves obres, avui a la Galeria Monalisi.

L'Associació Monalisi inagura avui dues noves exposicions a la seva galeria de Palamós. Les protagonitzen dues artistes palamosines que formen la mostra 'Natura i Vida: Solve et Coagula. Es tracta de les pintores Mònica Planas i Carme Payet. Els seus quadres evoquen paisatges que expressen emocions intenses. La galeria de Monalisi està al carrer de Sant Antoni número 2 de Palamós.

"Natura i vida: solve et coagula" s'erigeix com un diàleg intergeneracional entre les pintores Carme Payet i Mònica Planas, amb el paisatge com a fil conductor. L'exposició que es pot veure des d'avui i fins al proper 16 de novembre, ha organitzat per demà divendres un vernissage a les 7 de la tarda a la Galeria Monalisi. Les dues pintores, la Mònica Planas i la Carme Payet, ens expliquen què hi podrem veure a l'exposició "Natura i vida: solve et coagula".



La Galeria Monalisi és un espai perquè els artistes locals i de la comarca exposin i venguin la seva obra. La Mònica Planas és també secretària d'aquesta entitat i fa una crida per recolzar la cultura, com a eina de cohesió social.



Monalisi és també un punt de trobada multidisciplinar que ofereixi oportunitat a nous talents i que promou la formació en el coneixement de l'art i les seves diferents tècniques. Per a Carme Payet, amb el llegat pictòric i artístic que té Palamós, això s'hauria de recolzar més per l'administració local.



"Natura i vida: solve et coagula" de Mònica Planas i Carme Payet, es presenta avui a les 5 de la tarda i i es podrà visitar fins al 16 de novembre, els dijous, divendres i dissabtes, des de les 5 de la tarda i fins a 2/4 de 9 del vespre.


Entrevista a les pintores Mònica Planas i Carme Payet, avui a la Galeria Monalisi.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...