15/10/2024 Societat - Abel Espinosa
Marc Pablo Planellas, fisioterapeuta del Centre de Salut Empordà.
Des d'aquest dissabte i fins al mes de maig, el Centre de Salut Empordà, a Palamós, ofereix una sèrie de tallers pràctics de salut, benestar i autoconeixement, conduïts pel fisioterapeuta Marc Pablo Planellas. Es tracta d'oferir als assistents tècniques creatives psicocorporals per empoderar la persona i ampliar el mapa de la dificultat, generant alternatives de solució. La sessió d'aquest dissabte porta per títol: 'Per què no ens asseiem i prenem un cafè amb el símptoma?'
En els darrers anys, l'autoconeixement ha emergit com un element clau en la gestió de la salut personal, especialment a l'hora d'afrontar problemes mèdics. Conèixer les pròpies emocions, hàbits i reaccions davant de la malaltia pot influir significativament en el procés de recuperació i benestar general. Marc Pablo Planellas és fisioterapeuta del Centre de Salut Empordà.
Davant malalties cròniques, per exemple, el coneixement personal ajuda a gestionar l'estrès i l'ansietat, factors que poden agravar la situació. Així, escoltar el propi cos i l'autoconeixement no només contribueix a millorar la qualitat de vida, sinó que també promouen una relació activa i col·laborativa en el procés de curació.
Les sessions que es faran el tercer dissabte de cada mes al Centre de Salut Empordà (Avda. de la Llibertat, 82 - Palamós), estan limitades a sis persones. Per apuntar-vos podeu trucar al telèfon 644 089 043, o consultar el perfil d'instagram del Centre de Salut Empordà.
Entrevista a Marc Pablo Planellas, fisioterapeuta del Centre de Salut Empordà.
Totes les notícies:
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...
11/08/2026 - Cultura El F'Estiu promociona la música emergent amb el F'Estiueig
Demà passat dijous començarà el F'Estiu, el festival musical estiuenc que promou l'Ajuntament de...