04/10/2024 Serveis - Jordi Rodríguez
El Marella Voyager en una anterior escala al port de Palamós. (Foto: Ports de la Generalitat).
El vaixell Marella Voyager enceta avui les escales de creuer al port de Palamós, en aquest mes d'octubre. Curiosament quan la temporada de creuers s'acosta a la seva recta final, és quan hi ha el punt d'inflexió més destacat de la campanya. L'octubre és el mes que aplega el nombre més gran d'escales, amb un total de 9, estimulant així una arribada extra de turistes a Palamós quan el gruix de la temporada turística ja ha quedat enrere.
Fins ara el mes amb el volum d'escales més destacat havia estat el maig, amb 8. No és una casualitat que aquests punts àlgids de la campanya coincideixin amb mesos de temporada mitja. És una estratègia expressament buscada per fomentar la desestacionalització turística. Ho explica l'alcalde de Palamós, Lluís Puig.
Les escales de creuer de l'octubre al port de Palamós les inaugura avui el Marella Voyager, amb una estada d'unes 9 hores, fins a les 5 de la tarda. Ve del port de Propiano i continuarà cap a Palma de Mallorca. En aquest viatge porta 1.846 passatgers del Regne Unit, i 779 tripulants. El Voyager tornarà a Palamós el 25 d'octubre. També vindrà dues vegades el Seabourn Sojourn. La primera aquest mateix diumenge 6, i la segona el dia 20. Doble escala programada també pel Sea Cloud Spirit, els dies 11 i 26. La resta les faran el Silver Moon, el 8 d'octubre, el Sea Cloud II, el 28, i el Wind Surf, el 31. Pel mes de novembre restaran les 3 últimes escales d'una temporada que n'haurà tingut 51, en total.
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...