30/09/2024 Serveis - Jordi Rodríguez
El sector fa un bon balanç de la temporada turística. (Foto: Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme Costa Brava Centre).
La Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre fa un bon balanç de com ha anat la campanya d'aquest any, avui que és l'últim dia del mes de setembre. El sector admet que ha estat una temporada una mica irregular i que potser no ha arribat a cobrir del tot les expectatives altes amb que s'afrontava. Un dels fets més positius, però, és que aquest setembre s'ha treballat a un nivell equiparable al del mes de juliol.
Ho ha explicat avui la gerent del Grup Costa Brava Centre, Judit Lloberol, en declaracions al programa d'aquesta emissora 'Palamós al dia'. Les ocupacions hoteleres del juliol van estar, de mitjana, entre el 80 i el 85 per cent, i s'han repetit al setembre, fins i tot amb pics puntuals per damunt del 90 per cent. Una situació poc usual, però que dona resposta a una aspiració històrica del turisme a la Costa Brava, com és la necessitat d'allargar la temporada alta. Una nota positiva en una campanya que, en conjunt, ha tingut alts i baixos i una valoració final satisfactòria. Judit Lloberol.
Les bones xifres del setembre poden tenir continuïtat també a l'octubre?. La gerent del Grup Costa Brava Centre respon.
El sector de l'hostaleria de la Costa Brava Centre constata que s'ha recuperat plenament l'hàbit de viatjar d'abans de la pandèmia, i que en el pic de l'estiu hi ha hagut més turista estranger de l'habitual, amb predomini del francès, en primer terme, i també dels països centreeuropeus.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena imatge gràfica
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...