10/09/2024 Política - Jordi Rodríguez
L'alcalde de Mataró, David Bote, nou president de la Federació de Municipis de Catalunya. (Foto: Federació de Municipis de Catalunya).
El municipalisme català es prepara per interactuar amb el nou govern de la Generalitat liderat pel socialista Salvador Illa. Una de les dues entitats representatives d'aquest àmbit, la Federació de Municipis de Catalunya, acaba de triar president nou. Es tracta de David Bote, alcalde de Mataró, i que ha fixat la millora del finançament que reben els ens municipals, com una de les prioritats d'aquesta etapa nova.
En parla el president de la FMC, David Bote, que ha assumit el càrrec en substitució d'Eduard Rivas, que ara és el nou cap de Gabinet del president Illa.
Bote ha repassat també altres qüestions que considera prioritàries pel municipalisme, com és el cas de la seguretat.
El nou president de la Federació de Municipis de Catalunya s'ha compromès a treballar des de la cooperació i la lleialtat amb el nou govern català, però assegura que serà exigent amb l'executiu presidit per Salvador Illa.
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües vol avançar la reparació de la depuradora a finals de juny
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, ha actualitzat avui...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Política JuntsxCat no veu prou garanties de qualitat en les aigües de bany
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha mostrat també avui la seva...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...