30/07/2024 Successos - Jordi Rodríguez
El succés ha mobilitzat ambulància i helicòpter del Servei d'Emergències Mèdiques i a la Policia Local de Palamós. (Foto: Josep Mª Garcia).
Un home de 83 anys ha patit un ofegament aquest migdia a la platja Gran de Palamós, segons han informat fonts de la Policia Local. L'episodi ha succeït cap a dos quarts de 2, quan l'home es banyava i, per causes que es desconeixen, ha començat a tenir dificultats per sortir de l'aigua. La víctima ha estat rescatada i portada a la sorra, on els socorristes contractats per l'Ajuntament han iniciat les maniobres de reanimació, a les quals s'hi ha afegit també el Sistema d'Emergències Mèdiques.
S'ha avisat l'helicòpter del SEM, que ha aterrat a la mateixa platja Gran. Un cop estabilitzada la víctima, l'helicòpter l'ha traslladat a l'hospital Josep Trueta de Girona. L'incidència ha mobilitzat també dotacions de la Policia Local de Palamós.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...