FECOTUR espera engrescar més establiments amb el nou projecte de promoció comercial

29/07/2024 Serveis - Jordi Rodríguez


Imatge d'arxiu de turistes al centre de Palamós.

Imatge d'arxiu de turistes al centre de Palamós.

El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, FECOTUR, treballarà per incorporar més socis al projecte de promoció del comerç local que ha impulsat l'Ajuntament en col·laboració amb els empresaris. Com explicàvem fa uns dies, dels 210 establiments afiliats a FECOTUR, només una cinquantena han formalitzat, de moment, la seva adhesió al projecte.

La presidenta de l'entitat, Carmina Ontiveros, admet que la xifra encara és petita, però confia que creixerà quan passi l'estiu. Escoltem-la



El projecte 'Palamós, la botiga vora el mar' és una iniciativa de promoció comercial impulsada per l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament, en col·laboració amb el teixit comercial local. L'objectiu és potenciar aquesta activitat i convertir l'eix comercial de la vila en un pol d'atracció per a residents i visitants. Es tracta de reforçar la identitat comercial de Palamós fent visibles la diversitat i la qualitat dels establiments que configuren la seva oferta. Carmina Ontiveros explica quines obligacions tenen aquells que s'afegeixen a aquesta iniciativa.



'Palamós, la botiga vora el mar' inclou diferents accions promocionals. Entre elles hi ha la creació d'un minilloc web on s'hi podrà trobar un directori complet d'establiments i mapes de localització. Es farà un 'spot' promocional, campanya a les xarxes socials i mitjans de comunicació, publicitat física amb banderoles i distintius a tot l'eix comercial, i accions específiques destinades als creueristes perquè tinguin visibilitat del comerç local palamosí.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...