24/07/2024 Cultura - Jordi Rodríguez
“Quan el sol es pon” programa cinc concerts durant aquesta setmana. (Foto: Ajuntament de Palamós).
El cicle de música a l'aire lliure 'Quan el sol es pon', que impulsa l'Àrea de Turisme de l'Ajuntament de Palamós, agafa velocitat just quan arriba a l'equador de la programació. Aquesta setmana s'han previst un total de 5 actuacions. És una iniciativa que compta amb la col·laboració de bars i restaurants palamosins, amb l'objectiu de promocionar els vespres d'estiu amb concerts gratuïts i oberts a tothom.
El primer d'aquests 5 concerts de la setmana el va fer ahir el músic Carles Cuberes, en una proposta adreçada específicament als infants. Demà dijous hi haurà doblet. Un primer concert a dos quarts de 8, a la plaça Murada, amb la jove cantant Ariadna Fort com a protagonista. El segon es farà a la zona de la petanca del passeig del Mar, a les 8, amb la formació Big Black Rhino, i les seves versions de rock, blues i soul. Això el dijous. L'endemà divendres, música amb Marco Pantanetti, i el dissabte serà el torn del Dj Emilio. Totes dues actuacions a les 8 del vespre i a la plaça del Forn.
L'activitat 'Quan el sol es pon' es mantindrà fins al dia 26 d'agost. Les propostes musicals es complementen amb una oferta de vermuts, copes i tapes pensada especialment per a l'ocasió.
Totes les notícies:
04/05/2026 - Societat Ensenyament orienta els alumnes que fan canvi de cicle educatiu
En el context dels períodes de preinscripció escolar pel curs que ve, l'Ajuntament de Palamós...
04/05/2026 - Societat Avui comencen les preinscripcions del Casal d'Estiu
L'Ajuntament de Palamós obre aquest dilluns, i fins al dia 10 de maig, el període de...
04/05/2026 - Societat La Síndica de Greuges reivindica la rehabilitació de l'antiga Unión Palamosense
La seu de la Sindicatura de Greuges de Palamós està pendent d'un projecte d'obres per fer-la més...
04/05/2026 - Societat L'hospital de Palamós vol millorar la comunicació entre professionals i usuaris
L'hospital de Palamós ha iniciat una campanya per millorar la relació entre pacients i...
04/05/2026 - Cultura 'Tertúlia literària' a la Biblioteca amb la novel·la 'Me'n vaig', de Jean Echenoz
Avui és primer dilluns de mes i la Biblioteca Municipal de Palamós programa, com és habitual, la...
Notícies relacionades: