17/07/2024 Esports - Jordi Rodríguez
Les gimnastes de tecnificació del Club Gimnàstica Rítmica Costa Brava. (Foto: Club Gimnàstica Rítmica Costa Brava.).
Un grup de 60 gimnastes del Club Rítmica Costa Brava, amb seu a Palamós, està treballant tecnificació durant aquest mes de juliol. Aquests entrenaments es fan totes les tardes a la Nau dels 50 metres. Només hi prenen part les gimnastes del grup de competició, a més d'un nucli seleccionat entre els grups d'iniciació per anar-les rodant i fer una preselecció de cara a la temporada que ve, que començarà al setembre.
Les 60 gimnastes que hi ha aquest juliol a la tecnificació és la xifra més alta que ha tingut mai el club. Les entrenadores aprofiten per començar a organitzar la temporada que ve amb els grups de competició, i també per fer coses que durant l'hivern no es poden abordar tan sovint. Treballar zumba, ballet o pilates, activitats que complementen i ajuden a millorar les gimnastes.
El Rítmica Costa Brava va tancar temporada 2023-2024 el juny passat amb un festival de final de curs en què hi van participar un centenar de gimnastes, que van treballar un espectacle centrat en el tema dels Jocs Olímpics. Ara, com dèiem, els grups de competició entrenen tecnificació, i a l'agost arribaran les vacances. L'aturada, però, no serà total perquè les gimnastes del grup de competició marxaran a fer una estada d'una setmana a Tortosa.
Aquest any, el Rítmica Costa Brava no ha pogut organitzar el seu casal d'estiu en jornada de matins. Una iniciativa que ja s'havia fet dos cops, amb una bona acceptació, però que ara ha estat impossible perquè la Nau dels 50 metres està ocupada als matins pel Casal d'Estiu municipal, expliquen des del club.
Totes les notícies:
02/04/2026 - L'Ajuntament posa en valor els serveis públics que es podran pagar amb la nova taxa turística
Des d'ahir dimecres està vigent l'increment de l'import de la taxa turística que grava les...
02/04/2026 - Palamós celebra aquesta tarda la inauguració del passeig del Mar
Palamós recuperarà aquesta tarda els actes que, amb motiu de l'obertura al públic de la part...
02/04/2026 - 'Primer bany de l'any', per primer cop en Divendres Sant
El diumenge passat no va ser possible per la tramuntanada, però l'Àrea de Promoció Econòmica i...
02/04/2026 - Dilluns de Pasqua amb la primera escala de creuer de l'abril
Aquest dilluns que ve està programada la segona escala de creuer d'aquesta temporada al port de...
02/04/2026 - 'Frontera', de Judith Colell, avui al Cicle Gaudi de cinema català
Aquesta vegada, el Cicle Gaudí de cinema català no arriba al Teatre La Gorga de Palamós el...