27/06/2024 Serveis - Jordi Rodríguez
Representants de l'APEI i de l'Ajuntament de Palamós, durant la signatua del protocol, el passat divendres. (Foto: APEI Palamós).
L'Associació Palamosina d'Empresaris i Industrials veu desencallar-se el futur polígon industrial de La Pietat, després del protocol d'intencions firmat per aquesta entitat i l'Ajuntament de Palamós. El document preveu desenvolupar una nova zona de creixement i activitat econòmica en aquest espai, en un procés que ara inicia l'Ajuntament i que a finals d'aquest any hauria d'estar ja en mans de la Generalitat, si es compleixen els terminis previstos.
En aquesta primera fase, els tècnics municipals i l'APEI col·laboraran per desenvolupar una proposta acurada, compatible amb la normativa vigent en matèria de medi ambient i sostenibilitat, i que doni sortida a la reivindicació de nous espais de treball per part dels empresaris. Sandra Roigé, portaveu de l'APEI, ha explicat a Ràdio Palamós que la firma del protocol, avalat per tots els grups polítics municipals, tret de la CUP, els ha satisfet molt.
L'Associació Palamosina d'Empresaris i Industrials recorda que el municipi té protegit un 70 per cent del seu sòl, i que el paratge de La Pietat forma part del 30 per cent restant. El fet que estigués contemplat com a futura zona industrial en el planejament urbanístic de Palamós aprovat l'any 2008, va moure precisament els empresaris locals a comprar-hi terrenys. Sandra Roigé explica quin és el calendari previst a partir d'ara.
L'APEI defensa la col·laboració pública i privada en aquest projecte, en un marc que permeti un benefici pel conjunt del municipi de Palamós.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...
19/06/2026 - Cultura Concert de la coral donostiarra Aita Garayoa a l'església de Palamós
L'església de Santa Maria del Mar de Palamós acull a les 8 d'aquest vespre un concert de cant a...