21/06/2024 Serveis - Jordi Rodríguez
Un grup de turistes aquest matí a la Plaça Murada de Palamós.
El sector turístic de la Costa Brava Centre preveu ocupacions de fins al 90 per cent en aquest pont de Sant Joan. Pendents, en tot cas, de si plou o no, els empresaris auguren una bona arrencada de la temporada d'estiu. Aquest any, a més, esperen allargar la temporada potenciant activitats com ara el cicloturisme.
Per a aquest cap de setmana llarg que inclou la revetlla i la festivitat de Sant Joan els establiments hotelers de la Costa Brava Centre estan pràcticament plens. De moment, calculen un 90% de reserves per aquest Sant Joan llarg, tot i que la situació meteorològica podria fer decantar la balança amb més visitants o anul·lacions d'última hora. Judit Lloberol és la gerent de la Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre.
El perfil que ha triat el Baix Empordà per passar aquest pont és bàsicament el del turista de proximitat, català i de la resta de l'Estat, així com el francès. Amb aquestes bones previsions, el sector encara l'estiu amb optimisme. De moment, poden dir que al juliol i agost, als establiments de la costa les reserves estan al voltant del 85 i 90% i la mitjana de pernoctació és de tres dies i mig. Enguany, el sector turístic de la Costa Brava Centre preveu allargar la temporada amb l'entrada del cicloturisme. Una nova forma de visitar el territori que atrau molts americans que ja han reservat les vacances aquest setembre per gaudir amb bicicleta la Costa Brava.
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja funciona normalment, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat el seu funcionament normal, gairebé 5...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura 'La llegenda japonesa dels Koi' i taller d'estampació, avui als 'Contes musicats' de la Biblioteca
En l'última setmana del curs escolar, la Biblioteca Municipal de Palamós programa aquesta tarda...
18/06/2026 - Esports El Patinatge Club Palamós prepara el cap de setmana de Copa Catalunya
El Patinatge Club Palamós arriba a aquests dies previs a l'estiu, encara amb competicions en...
Notícies relacionades: