13/06/2024 Serveis - Jordi Rodríguez
El director de la Zona Nord Joan P. Darbra, lliura la metopa al capità del creuer Spirit of Discovery. (Foto: Ports de la Generalitat).
Avui hi ha escala de creuer al port de Palamós. La protagonitza el vaixell Spirit of Discovery, que és la primera vegada que recala al port palamosí. Per aquest motiu les autoritats portuàries han fet entrega al seu capità d'una mètopa commemorativa. L'Spirit of Discovery s'estarà a Palamós fins a les 6 de la tarda. Transporta 950 passatgers de nacionalitat britànica. L'últim port que van visitar aquests turistes va ser el de Gibraltar, i el següent serà el de Sète.
El regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Antoni Bachiller, creu que cal trobar més activitats que puguin fer els creueristes que desembarquen. Fa uns anys es va intentar amb un grup d'havaneres i obrint els bars i tavernes de tapes al migdia. Antoni Bachiller.
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós continuaran demà divendres amb la visita del Seabourn Sojourn.
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...
Notícies relacionades: