13/06/2024 Serveis - Jordi Rodríguez
El director de la Zona Nord Joan P. Darbra, lliura la metopa al capità del creuer Spirit of Discovery. (Foto: Ports de la Generalitat).
Avui hi ha escala de creuer al port de Palamós. La protagonitza el vaixell Spirit of Discovery, que és la primera vegada que recala al port palamosí. Per aquest motiu les autoritats portuàries han fet entrega al seu capità d'una mètopa commemorativa. L'Spirit of Discovery s'estarà a Palamós fins a les 6 de la tarda. Transporta 950 passatgers de nacionalitat britànica. L'últim port que van visitar aquests turistes va ser el de Gibraltar, i el següent serà el de Sète.
El regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Antoni Bachiller, creu que cal trobar més activitats que puguin fer els creueristes que desembarquen. Fa uns anys es va intentar amb un grup d'havaneres i obrint els bars i tavernes de tapes al migdia. Antoni Bachiller.
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós continuaran demà divendres amb la visita del Seabourn Sojourn.
Totes les notícies:
08/09/2025 - Uns 2.500 alumnes comencen avui el curs escolar a Palamós
Gairebé 2.500 alumnes d'educació infantil, primària i secundària comencen avui les classes als...
08/09/2025 - Només una empresa presenta oferta per fer les obres del Mercat Municipal
L'Ajuntament de Palamós està ja en la recta final per completar el procés de licitació de les...
08/09/2025 - Escales de creuer al port de Palamós, avui i demà
La temporada de creuers al port de Palamós, pel que fa al mes de setembre, ha començat amb...
08/09/2025 - Una conductora s'accidenta a la Fosca i dona positiu en alcoholèmia
La Policia Local de Palamós va detenir la matinada d'aquest dissabte passat la conductora d'un...
08/09/2025 - Drets Socials de la Generalitat subvenciona el projecte de La Porxada
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha rebut una subvenció de 138.612 euros per part del...
Notícies relacionades: