12/06/2024 Esports - Abel Espinosa
Amós Gasca i Toni Aguilera, entrenadors del Palamós per aquesta propera temporada. (Foto: Palamós CF - Laura Heras).
L'exjugador del Palamós Club de Futbol, Amós Gasca, serà el nou entrenador del Degà aquesta propera temporada. El tècnic, de 30 anys, ha entrenat fins ara al futbol base del Gironès, del mateix Palamós, del Llagostera i del Lloret. Les dues últimes campanyes ha portat el juvenil A dels lloretencs. Gasca va vestir la samarreta palamosina com a jugador, les temporades 14-15 i 16-17, quan l'equip estava a la Tercera Divisió.
Ara fa el salt a la banqueta del Palamós Club de Futbol, a la Lliga Elit. El president del Palamós, Toni Heras, li demana això per a la temporada vinent.
Amb Amós Gasca també arriba, per formar part del cos tècnic del Palamós, Toni Aguilera. De 43 anys, ha estat entrenador del futbol base de l’Olot, el Banyoles, el Figueres i el Quart. A més, ha portat els equips sènior del Sant Gregori i l’Amer, i també ha entrenat la selecció sub14 de la federació xinesa de futbol.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Successos Detingut per causar aldarulls i atemptat a la Policia Local
La Policia Local de Palamós va detenir aquest dimecres passat un veí del municipi per desordres...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...