06/06/2024 Societat - Jordi Rodríguez
L’alcalde de Palamós i la cònsol del Marroc a Girona durant la reunió realitzada ahir a l’Ajuntament. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L'Ajuntament de Palamós va rebre ahir dimecres la visita institucional de la cònsol general del Marroc a Girona, Aicha Ibn El Alami. Es tracta de la primera visita oficial que realitza al municipi, d’ençà que va accedir a aquest càrrec el setembre de l'any passat, provinent del consolat que el Marroc té a la ciutat del Vaticà.
En nom del municipi, l'alcalde de Palamós, Lluís Puig, li va agrair la visita. Durant la reunió es van abordar qüestions relatives a la integració i el foment de la convivència de la comunitat marroquina al municipi, així com el de les línies de cooperació de les dues institucions. Al final de la trobada institucional l’alcalde va obsequiar la cònsol amb un llibre que recull imatges del litoral palamosí i de la Costa Brava. Actualment, Palamós compta com a veïns amb unes 800 persones d’origen marroquí, un 4’37% de la població.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...