06/06/2024 Societat - Jordi Rodríguez
L’alcalde de Palamós i la cònsol del Marroc a Girona durant la reunió realitzada ahir a l’Ajuntament. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L'Ajuntament de Palamós va rebre ahir dimecres la visita institucional de la cònsol general del Marroc a Girona, Aicha Ibn El Alami. Es tracta de la primera visita oficial que realitza al municipi, d’ençà que va accedir a aquest càrrec el setembre de l'any passat, provinent del consolat que el Marroc té a la ciutat del Vaticà.
En nom del municipi, l'alcalde de Palamós, Lluís Puig, li va agrair la visita. Durant la reunió es van abordar qüestions relatives a la integració i el foment de la convivència de la comunitat marroquina al municipi, així com el de les línies de cooperació de les dues institucions. Al final de la trobada institucional l’alcalde va obsequiar la cònsol amb un llibre que recull imatges del litoral palamosí i de la Costa Brava. Actualment, Palamós compta com a veïns amb unes 800 persones d’origen marroquí, un 4’37% de la població.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...