03/06/2024 Serveis - Abel Espinosa
Plànol de l'àrea afectada per les obres i que impedeix la circulació i estacionament de vehicles. (Font: Ajuntament de Palamós).
A partir d'avui dilluns el carrer de la Riera d'Aubi estarà tallat al trànsit rodat, per les obres de reurbanització d'una part del barri de la Platja. Precisament, i en el marc d'aquestes obres, Riera d'Aubi feia unes setmanes que havia canviat de sentit, facilitant el pas dels vehicles des del carrer del Mar i cap al passeig. Els treballs que s'hi faran ara s'inicien a l'altura del carrer d'Aragó i aniran avançant en direcció al carrer del Mar.
L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, parla del calendari immediat de les obres del barri de la Platja.
La circulació rodada i l'estacionament estarà prohibit en aquest àmbit, a excepció dels usuaris d'aparcament amb gual. En aquests casos, l'entrada i sortida només es podrà fer per l'encreuament del carrer del Mar amb el de la Riera d'Aubi, sempre que els treballs ho permetin.
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...