03/06/2024 Serveis - Jordi Rodríguez
El Marella Discovery 2 en una anterior escala al port de Palamós.
El port de Palamós rebrà 7 escales de creuer al llarg d'aquest mes de juny que acaba de començar. La primera, avui mateix. A càrrec del Marella Discovery 2, vaixell de la naviliera britànica Marella Cruises. Aquest dilluns fa una escala de 9 hores, fins a les 6 de la tarda. El creuer, amb 264 metres d'eslora i bandera de Bahames, ve del port francès de Villefranche-Sur-Mer, i el seu destí següent serà Palma de Mallorca.
En aquest viatge porta 1.800 passatgers, la majoria de nacionalitat britànica. Una bona injecció pel teixit comercial local, en un moment en què encara no ha començat la temporada alta turística. El regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Antoni Bachiller, veu els creuers com un factor més per desestacionalitzar.
Després de la d'avui, les escales de creuer d'aquest mes de juny continuaran el dia 7 amb el Marella Voyager, que repetirà el dia 21. Els dies 13 i 14 arribaran, respectivament, l'Spirit of Discovery i el Seabourn Sojourn, mentre que el 23 i el 24 ho faran el Silver Ray i, novament, el Marella Discovery 2. .
Totes les notícies:
09/09/2025 - La renúncia de Lluís Puig a l'alcaldia de Palamós passarà avui pel Ple
El Ple de l'Ajuntament de Palamós es reunirà a les 6 d'aquesta tarda, en una sessió...
09/09/2025 - Consulta perquè la ciutadania opini del Pla Educatiu de Ciutat
L'Ajuntament de Palamós consultarà la ciutadania dins el procés de revisió del Pla Educatiu de...
09/09/2025 - L'hospital de Palamós permet que el pare o la mare acompanyin els infants al quiròfan
Des d'aquest mes de setembre, les operacions pediàtriques que es fan a l'hospital de Palamós...
09/09/2025 - El creuer Silver Ray fa escala a Palamós amb prop de 700 passatgers
Avui hi ha la quarta escala de creuer al port de Palamós en aquest mes de setembre. El seu...
09/09/2025 - Els càmpings gironins invertiran en digitalització
El projecte SmartCamp preveu una inversió de 30 milions d'euros per desplegar la digitalització...
Notícies relacionades: