31/05/2024 Política - Jordi Rodríguez
La candidatura de la CUP a les darreres eleccions municipals. (Foto: CUP Palamós Vila-romà).
Fins a aquest dilluns encara hi ha temps per apuntar-se al sopar que la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà farà a l'hotel Trias el divendres 14 de juny. Es tracta d'un acte de debat polític al voltant del sistema sanitari. Una proposta de la CUP en defensa d'una sanitat pública al 100%, amb la participació de persones del món de la salut i de la política, i obert a tota la ciutadania que hi vulgui participar.
El sopar té un preu de 10 euros, amb una part subvencionada amb els diners que rep la representació municipal dels cupaires. Alexan Weltz, portaveu de la CUP a l'Ajuntament de Palamós, explica com us hi podeu apuntar.
El sopar és una iniciativa de la CUP Palamós Vila-romà juntament amb el Grup de Salut de la Regió de Girona. L'han anomenat 'Sopar no benèfic' perquè no té la finalitat de recaptar fons econòmics, sinó de generar consciència sobre la gestió que es fa del sistema sanitari públic català, Els organitzadors també han anunciat que en el decurs d'aquest acte presentaran els resultats d’un treball d'investigació sobre la gestió de l'hospital comarcal de Palamós, en el qual, asseguren, es detecten diverses irregularitats que traslladaran a l’Oficina Antifrau.
Totes les notícies:
11/08/2026 - Successos Un noi ferit greu en un accident a la zona d'Els Bàsics
Un noi va quedar ferit de gravetat ahir a la tarda després de patir un accident mentre es banyava...
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...
Notícies relacionades: