29/05/2024 Esports - Jordi Rodríguez
La patinadora Arlet de Sanromà,campiona de Girona de nivell 1. (Foto: Patinatge Club Palamós).
La patinadora Arlet de Sanromà, del Patinatge Club Palamós, s'ha proclamat campiona de Girona de nivell 1. La jove esportista va guanyar la medalla d'or de la seva categoria, en el primer Campionat de la Mosca de Girona, que es va fer aquest cap de setmana passat a Vilajuïga. En aquest campionat hi participaven les 30 millors patinadores de la territorial de Girona, en els nivells 1, 2, 3 i 4, i el Patinatge Club Palamós hi aportava 9 esportistes.
Una participació decidida a partir de la classificació del rànquing català. Arlet de Sanromà, com dèiem, va tenir l'actuació més destacada de les representants del club palamosí, amb la seva medalla d'or de nivell 1. El Patinatge Club Palamós prepara ara el festival que celebrarà el desè aniversari de l'entitat, que es farà el dia 15 de juny.
Totes les notícies:
20/03/2026 - Xavi Verdaguer dona consells pels bons hàbits alimentaris i d'estil vida per millorar l'energia i el rendiment dels nostres fills i filles
El nutricionista i fisioterapeuta Xavi Verdaguer va parlar ahir a Palamós dels habits alimentaris...
20/03/2026 - 'El Quart Trimestre' o la maternitat més enllà del part
L'edifici Fleming del complex assistencial de Palamós ha estat aquest matí l'escenari de la...
20/03/2026 - Ruta guiada pel termenal de Palamós, aquest diumenge
Amb motiu de la restitució, recuperant-ne les fites, de la línia de terme que separava antigament...
20/03/2026 - '(Re)Coneguem la nostra història': les dones de Palamós a través dels seus oficis
Encara en el marc dels actes commemoratius del Dia Internacional de les Dones, el Servei d'Igualtat...
20/03/2026 - Desfilada de roba de segona mà a benefici de Càritas
Càritas Interparroquial Palamós-Sant Joan organitza aquest diumenge una altra edició de la...
Notícies relacionades: