28/05/2024 Esports - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu d'un entrenament del Club Futbol Sala Palamós al Pavelló Municipal.
Finalitzada la temporada de competicions oficials, el Club Futbol Sala Palamós programa aquesta setmana dues jornades de portes obertes. Es tracta de sessions d'entrenaments per a mainada de diferents edats, adreçades a captar jugadors pels equips de l'entitat, de cara al curs vinent. Les portes obertes, al Pavelló Municipal, es fan avui dimarts i demà passat dijous.
Tant en un dia com en l'altre, a partir de les 5 de la tarda entrenaran els infants d'escoleta, nascuts entre el 2018 i el 2020, els prebenjamins, de 2016 i 2017, i els benjamins de 2015. A partir de dos quarts de 7 de la tarda serà el torn dels benjamins de l'any 2014, i dels alevins de 2012 i 2013. Els infantils, nascuts el 2010 i el 2011, i els cadets, de 2008 i 2009, s'exercitaran a les 8 del vespre. Finalment, a partir de dos quarts de 10 de la nit ho faran els juvenils, nois i noies nascuts entre els anys 2005 i 2007. El coordinador del Club Futbol Sala Palamós, Esteban Soto, explica que aquestes jornades de portes obertes són una bona oportunitat per entrar en contacte amb aquest esport.
Per apuntar-vos a les jornades de portes obertes del Club Futbol Sala Palamós, avui dimarts i demà passat dijous, podeu contactar amb el correu electrònic fsalapalamos@gmail.com.
Totes les notícies:
16/03/2026 - La Cambra de Comerç rebutja l'increment de l'impost turístic
El dia 1 d'abril proper entrarà en vigor l'increment de l'impost turístic, acordat fa poc pel...
16/03/2026 - El govern contradiu la CUP i aposta perquè a l'antic Arinco també hi hagi una plaça pública
L'Àrea d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palamós veu inviable la proposta de la CUP de conservar com...
16/03/2026 - La ventada deixa desperfectes però cap dany personal
Palamós va patir ahir els efectes de la tramuntana, amb ratxes de 90 quilòmetres per hora i un...
16/03/2026 - SSIBE formarà aquest any un total de 15 residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà destina aquest any un total de 15 places a la seva...
16/03/2026 - L'Ajuntament prepara una formació digital per a la gent gran
L'Ajuntament de Palamós està preparant una formació adreçada a persones de 60 anys o més,...