28/05/2024 Esports - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu d'un entrenament del Club Futbol Sala Palamós al Pavelló Municipal.
Finalitzada la temporada de competicions oficials, el Club Futbol Sala Palamós programa aquesta setmana dues jornades de portes obertes. Es tracta de sessions d'entrenaments per a mainada de diferents edats, adreçades a captar jugadors pels equips de l'entitat, de cara al curs vinent. Les portes obertes, al Pavelló Municipal, es fan avui dimarts i demà passat dijous.
Tant en un dia com en l'altre, a partir de les 5 de la tarda entrenaran els infants d'escoleta, nascuts entre el 2018 i el 2020, els prebenjamins, de 2016 i 2017, i els benjamins de 2015. A partir de dos quarts de 7 de la tarda serà el torn dels benjamins de l'any 2014, i dels alevins de 2012 i 2013. Els infantils, nascuts el 2010 i el 2011, i els cadets, de 2008 i 2009, s'exercitaran a les 8 del vespre. Finalment, a partir de dos quarts de 10 de la nit ho faran els juvenils, nois i noies nascuts entre els anys 2005 i 2007. El coordinador del Club Futbol Sala Palamós, Esteban Soto, explica que aquestes jornades de portes obertes són una bona oportunitat per entrar en contacte amb aquest esport.
Per apuntar-vos a les jornades de portes obertes del Club Futbol Sala Palamós, avui dimarts i demà passat dijous, podeu contactar amb el correu electrònic fsalapalamos@gmail.com.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...
19/06/2026 - Cultura Concert de la coral donostiarra Aita Garayoa a l'església de Palamós
L'església de Santa Maria del Mar de Palamós acull a les 8 d'aquest vespre un concert de cant a...